راهنمای خرید انواع سیم و کابل, مقالات

برای خرید سیم و کابل گروه دامغان را انتخاب کنید

خرید سیم و کابل گروه دامغان

تولیدکنندگانی که رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار دهند همیشه می‌توان از آن‌ها خرید رضایت‌بخشی داشت. خرید سیم و کابل گروه دامغان از جمله تولیدکنندگانی است که به این موضوع اهمیت ویژه‌ای داده و تلاش کرده تا سیم و کابل مرغوب را به دست مشتریان خود برساند. گروه‌های بسیاری هستند که با وجود روشنی این روش به آن توجهی ندارند. اما گروه دامغان آن را در تولید خود رعایت می‌کند.

این مقاله از نیرومارکت را به سیم و کابل گروه دامغان اختصاص دادیم. نیرومارکت فروشگاه اینترنتی سیم و کابل است که شما می‌توانید به صورت حضوری نیز از آن خرید داشته باشید و این گروه نماینده فروش محصولات دامغان است. این مقاله را تا انتهای آن دنبال کنید تا انواع سیم و کابل دامغان را بشناسید.

آشنایی و خرید سیم و کابل گروه دامغان

یکی از کارخانه‌های تولیدکننده سیم و کابل، گروه دامغان است. این گروه در سال‌های اخیر از انواع آزمایشگاه و کنترل کیفیت استفاده کرده است تا سیم و کابل مرغوبی تولید کند. این گروه دارای دستگاه‌های مختلفی است تا انواع سیم و کابل تولید کند.

گروه دامغان از سال ۱۳۶۹ کار خود را در زمینه تولید سیم و کابل شروع کرد و در ابتدا تلاش کرد تا با توجه به نیاز مشتری، محصولات مناسبی تولید کند. در سال‌های اخیر این گروه دستگاه‌ها و آزمایشگاه‌های خود را به‌روز کرد تا کیفیت کالاهای آن ارتقا پیدا کند. این گروه محصولات خود را به کشورهای اطراف نیز صادر می‌کند.

خرید سیم و کابل برند دامغان

خرید سیم و کابل برند دامغان

محصولاتی که گروه سیم و کابل دامغان تولید می کنند

گروه دامغان محصولات متعددی تولید می‌کند که برای اهداف مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرند. در واقع باید گفت که سیم و کابل در تمام صنایع کاربرد دارد و صنعتی را نمی‌توان پیدا کرد که در آن از سیم و کابل خبری نباشد. در ادامه ۳ نوع پرکاربرد آن را نام می‌بریم و در مورد هر کدام توضیحاتی به شما ارائه می‌کنیم:

سیم و کابل هوایی گروه دامغان

یکی از محصولاتی که گروه دامغان تولید می‌کند کابل هوایی است؛ این کابل به دو دسته کلی لخت و باروکش تقسیم می‌شود. کابل هوایی لخت دارای سه دسته کلی با نام‌های AAAC، AAC و ACSR است که هر کدام از آن‌ها با اختلاف کمی دارای مقاومت کششی و وزن مناسب برای انتقال درست جریان الکتریسیته هستند.

این نوع کابل‌های هوایی نسبت به همتای زمینی خود که در زیر زمین دفن می‌شود افراد را متحمل هزینه کمتری می‌کنند. علاوه بر آن، هنگام آسیب یا مشکل می‌توان به‌راحتی و بدون نیاز داشتن به افراد متخصص می‌توان محل آسیب را پیدا کرد و آن را رفع کرد. البته با تمام این خوبی‌ها، معایبی نیز به دنبال دارد که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. این گروه از سیم و کابل در برابر تغییرات جوی مانند باد و باران پایداری خوبی ندارند و احتمال برخورد اشیا و پرندگان به آن بالا است.

بیشتر بخوانید : سیم و کابل های شرکت البرز الکتریک نور

 

سیم و کابل افشان در گروه دامغان

سیم و کابل افشان از انواعی است که برای شرایط مختلفی تولید می‌شود و قابل استفاده است. کابل افشان، کابل انعطاف‌پذیری است که به سبب این ویژگی به کابل نرم نیز معروف شده است. این نوع کابل معمولاً هادی مسی دارد که رسانایی قوی است و جریان را به‌درستی و بدون اختلال منتقل می‌کند. لایه‌هایی که روی آن به عنوان عایق و روکش قرار می‌گیرند که از جنس PVC یا PE هستند و سطح مقطع آن معمولاً به صورت گرد است.

کابل خودنگهدار تولیدشده در گروه دامغان

نوعی از کابل‌ها که برای انتقال جریان الکتریسیته در خطوط هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد کابل خودنگهدار است. این کابل‌ها مقدار ولتاژ ضعیف و متوسط را منتقل می‌کند و برای این هدف و انتقال درست از دکل‌ها استفاده می‌شود که آن‌ها را در هوا به‌درستی نگه دارند. این کابل‌ها دارای هادی آلومینیومی هستند که سبب می‌شود روی قیمت آن اثر مثبتی بگذارد و مقرون‌به‌صرفه باشد.

عایقی که روی هسته این نوع کابل قرار می‌گیرد از جنس پلی‌اتیلن (PE) است که مقاومت خوبی در برابر انواع آسیب‌ها دارد تا مشکلی برای انتقال جریان رخ ندهد. یکی از دلایلی که کابل خودنگهدار استفاده فراوانی دارد آن است که در مقدار فشار ضعیف، این کابل جریان را به‌درستی و بدون اختلال منتقل می‌کند. مقدار ولتاژ عبوری از این کابل‌ها بین ۲۳۰ تا ۴۰۰ ولت است.

چند نوع سیم و کابل از برند دامغان

چند نوع سیم و کابل از برند دامغان

لیست قیمت محصولات گروه دامغان و خرید از نیرومارکت

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت و خرید محصولات گروه دامغان با نیرومارکت تماس بگیرید. این گروه به صورت حضوری و آنلاین سفارش شما را ثبت می‌کنند و محصولات را به دست شما می‌رسانند. شما باید بدانید که عوامل مختلفی روی قیمت نهایی محصولی که خریده‌اید اثر می‌گذارند.

به همین خاطر نمی‌توان تنها به وزن آن‌ها اشاره کرد و گفت که وزن سنگین‌تر قیمت بالاتری خواهد داشت. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان خرید با گروه نیرومارکت تماس بگیرید تا گروه فروش آن شما را به‌درستی راهنمایی کنند تا خرید خوبی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *