راهنمای خرید انواع سیم و کابل, مقالات

کابل های صنعتی و کابل کنترل

کابل های صنعتی و کابل کنترل

جهت ارسال سیگنال های فرمان و کنترل در محیطهای صنعتی استفاده می شود. بنابراین نیازی به عبور جریان های بالا نیست از این رو کابل فرمان یا کابل کنترل بیشتر در سطح مقاطع پایین کاربرد دارد

کابل فرمان یا کابل کنترل دارای کاربرد های گوناگون میباشند

  • کابل کشی در زیر زمین (مانند کابل های زمینی)
  • کابل کشی در آب
  • کابل کشی در محل های که کابل کشی مشکل یا شرایط خاصی مانند احتمال ضربات مکانیکی وجود دارد
  • کابل کشی و استفاده در سیستم های حفاظتی

کابل فرمان از دو بخش هادی و عایق تشکیل شده است نوع عایق به کار رفته در کابل کنترل این نوع کابل را در برابر ضربات فیزیکی و فشار های زیاد مقاوم کرده به همین دلیل از کابل فرمان در کابل کشی زیر زمینی و کابل کشی در آب استفاده میشود این نوع سیم و کابل خراسان در برابر فشار و نفود آب میباشد.

در کانال ها به دلیل اینکه فشار مکانیکی زیادی به کابل وارد می شود و آب و مایعات ممکن است. در کابل نفوذ پیدا کند باید از کابلی استفاده کرد که به راحتی نشکند و آب در آن نفوذ نکند. این ویژگی ها را در کابل فرمان می توان یافت. کابل فرمان یا کابل کنترل را میتوان در مکان های زیر استفاده کرد

  • معابر عمومی
  • تونل ها و کانال های زیز زمینی
  • کارگاه های ساختمانی که احتمال سقوط مصالح وجود دارد
  • کابل کشی از آب رودخانه ها به سمت دیگر رودخانه ها
  • پل های هوایی صنعتی و شهری و

تعهد مستمر فروشگاه نیرو کابل در انتخاب گسترده ای از قیمت کابل و کنترل کاملا مشهود است. اگر شما به دنبال یک کابل به اندازه کافی قابل انعطاف برای مسیریابی آسان و یا کابلی که می تواند تحمل حرکات تکراری و سایش را داشته و همچنین تحمل شرایط سخت محیط زیست باشد . می توانید در فروشگاه نیرو کابل به دنبال نیاز خود باشید.

کابل کنترل

از ماشین آلات، نقاله ها، پانل های کنترل، خطوط مونتاژ و تجهیزات پردازش – اگر درخواست شما نیاز به یک کابل کنترل که می تواند از سایش و پاره شدن مقاومت کند نیرو کابل  انتخاب گسترده ای از مارک های پیشرو صنعت را ارائه می دهد.

 

بیشتر بخوانید : طناب فولادی آسانسور

 

 کانتینیوس فلکس

محصولات  کانتیوس فلکس شامل کابل های کنترل شده برای حرکت تکراری یا ثابت برای مدت زمان طولانی است.

فلکس به نور متوسط ​​تا متوسط

محصولات فلکس به نسبت متوسط، کابلهای کنترل طراحی شده برای مقاومت در برابر خم شدن و خم شدن در طول زمان، اما حرکات مکرر برای مدت زمان طولانی نیست.

کابل های صنعتی و کنترل- ثابتمحصولات ثابت محصولاتی هستند که برای مقاومت در برابر خم شدن و خم شدن در طول نصب طراحی شده اند اما باید در استفاده نهایی آن ها حداقل حرکت را متحمل شوند.

کابل TECK 90

کابل TECK 90 دارای یک زره متصل است که به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه برای نصب کابل در کانال شناخته شده است.

ترکشنال فلکس

محصولات ترکشنال فلکس کابلهای کنترل طراحی شده برای مقاومت در برابر کاربردهای چرخشی و حرکات چرخشی برای مدت زمان طولانی هستند.

نوع CWCMC

محصولات نوع CWCMC، کابل های کنترل زرهی طراحی شده برای استفاده در محیط های خشن هستند.

نوع MC

محصولات MC نوعی از کابلهای کنترل زرهی طراحی شده برای استفاده عمومی در محیط های خطرناک هستند زیرا می توانند در شرایط مرطوب یا خشک و در فضاهای تهویه یا غیر هوادهی در معرض یا پنهان قرار گیرند.

نوع MC-HL

محصولات MC-HL نوعی از کابل های کنترل زره پوش با یک غلاف مستمر جوش داده شده برای استفاده عمومی در محیط های خطرناک است که به دلیل حفاظت گسترده ای از پیشنهادات طراحی آنها طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *