راهنمای خرید انواع سیم و کابل, مقالات

معرفی یکی از برندهای مطرح تولید سیم و کابل در کشور؛ سیم و کابل خراسان

سیم و کابل خراسان

زمانی که تصمیم می‌گیرید که سیم یا کابلی تهیه کنید، آگاهی از برندهای مطرح این حوزه به شما کمک می‌کند تا وقت خود را صرف گزینه‌های اشتباهی نکنید و محصول خود را از باکیفیت آن‌ها تهیه کنید. در این صورت در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود و می‌دانید که کالایی که انتخاب کرده‌اید نسبت به رقبای خود در رده‌های اول قرار دارد. خرید از برند مطرح به شما این حس را منتقل می‌کند که کالای خریداری شده شما کیفیت مناسبی دارد. در این مقاله از نیرومارکت قرار است در مورد سیم و کابل خراسان که یکی از برندهای مطرح در بازار سیم و کابل است صحبت کنیم.

این مقاله را تا انتهای آن دنبال کنید و با محصولات این برند بیشتر آشنا شوید. شما برای خرید می‌توانید به نیرومارکت مراجعه کنید. زیرا نماینده فروش سیم و کابل از این گروه است.

شرکت و کارخانه سیم و کابل خراسان (افشارنژاد) را بیشتر بشناسید

گاهی اوقات جرقه زدن شروع کارها از دیدن ابزارهای آن مسیر آغاز می‌شود. علی افشارنژاد توزیع‌کننده لوازم برقی در خیابان لاله‌زار تهران و مشهد بود. بعد از مدتی او تصمیم گرفت تا شرکت تولید سیم را در مشهد تاسیس کند. در ابتدای کار خط تولید محدود بود و گروه افشارنژاد تنها روکش کردن سیم‌های مسی را انجام می‌دادند. بعد از سپری شدن چند سال، این گروه از تکنولوژی تولید سیم و کابل کشورهای دیگر استفاده کرد و شروع به تولید سیم و کابل کرد.

در ابتدای کار تنوع محصولات کم بود و تنها دسته‌ای خاص از محصولات تولید می‌شد اما به مرور زمان و با تقاضای بالا، گروه افشارنژاد به تولید انواع سیم و کابل رو آوردند و اکنون با حدود نیم قرن تجربه کابل خراسان از پیشگامان تولید این محصولات در کشور است.

سیم و کابل افشارنژاد یا خراسان هر دو یک گزینه هستند و گاهی این دو اسم به جای هم به کار برده می‌شوند. این گروه از انواع استانداردهای ملی و بین‌المللی کمک گرفته است تا کار خود را بهبود ببخشد و این موضوع سبب می‌شود تا هنگام خرید خیالتان از بابت مرغوبیت کالا راحت باشد. چند نمونه از استانداردهایی که محصولات افشارنژاد دارند شامل ISIRI، VDE آلمان، BS انگلستان و ایزو 9002  بین‌المللی است.

سیم و کابل افشان خراسان در نیرومارکت

سیم و کابل افشان خراسان در نیرومارکت

محصولات برند افشارنژاد (خراسان)

محصولات سیم و کابل خراسان تنوع بالایی دارند که در ادامه برخی از آن‌ها را نام می‌بریم و در موردشان کمی توضیح می‌دهیم تا بتوانید با آشنایی با آن‌ها انتخاب بهتری داشته باشید:

 

بیشتر بخوانید : انواع کابل شبکه ی زوج سیم به هم تابیده (Twistet Pair) کدامند؟

 

انواع سیم‌ها خراسان

گروه افشارنژاد در ۳ دسته کلی سیم تولید می‌کند که هر کدام در محل‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند و شامل موارد زیر است:

۱)سیم ساختمانی و ارت

زمان برق‌کشی ساختمان به منظور جلوگیری از حادثه و آسیب از سیم ارت استفاده می‌کنند. گاهی اوقات جریان الکتریکی در مدارها دچار اختلال می‌شود و اگر به آن دست بزنید دچار برق‌گرفتی می‌شوید. سیم ارت وظیفه دارد که از این اتفاق جلوگیری کند و جریان برق در آن وجود ندارد.

۲)سیم اتومبیل

هدف از سیم‌کشی خودرو‌ آن است که بخش‌های مختلف آن مانند راهنما و آمپرهای آن به‌درستی کار کنند. برخی اوقات این سیم‌ها به‌صورت ساده و در شرایط دیگری به‌صورت پیچیده به هم متصل هستند و از دینام موجود در ماشین تغذیه می‌کنند.

۳)سیم سخت هوایی

برای شرایط مختلف آب‌وهوایی لازم است سیمی انتخاب شود که بیشترین دوام را داشته باشد. سیم و کابل خراسان در مجموعه تولیدات خود این نوع سیم را جا داده است و سیم‌هایی با قابلیت انتقال بالا و مقاوم در برابر خوردگی را تولید کرده است. معمولاً هادی این نوع از سیم‌ها از جنس مس است که رسانایی بالایی دارد.

 کابل ابزار دقیق و شبکه خراسان افشار نژاد

کابل‌هایی که برای انتقال اطلاعات و داده از آن استفاده می‌شوند کابل ابزار دقیق هستند. این کابل‌ها در برابر انواع اختلال و نویزی که از محیط خارجی به آن‌ها می‌رسد مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند و در محیط‌های صنعتی و تجاری کاربرد فراوانی دارند.

یک نوع کابل از برند خراسان

یک نوع کابل از برند خراسان

کابل افشان خراسان

به کابلی که از چند سیم افشان تشکیل شده است و به هم پیچیده می‌شوند کابل افشان می‌گویند. این کابل بسیار انعطاف‌پذیر بوده و به خاطر این ویژگی آن، می‌توان در موقعیت‌های مختلفی از آن استفاده کرد. لوازم برقی، تجهیزات صنعتی و مراکز توزیع برق از مکان‌هایی هستند که این کابل‌ها در آن کاربرد دارند.

در کنار این کابل‌ها، کابل بدن هالوژن، کابل ضدحریق و انواع گرانول‌ها نیز هستند که گروه افشارنژاد (خراسان) آن را تولید می‌کند. شما می‌توانید هر نوع کابلی را که مایل به خرید هستید از نیرومارکت بخواهید.

این مقاله در مورد سیم و کابل خراسان بود. شما می‌توانید برای خرید محصولات این برند از طریق نیرومارکت اقدام کنید و قیمت آن‌ها را نیز از این گروه بپرسید. این گروه نماینده فروش آن بوده و محصولات را به قیمت کارخانه به دست مشتریان می‌رساند. همینطور نیرومارکت کارشناسان فروشی در مجموعه خود دارد که آماده‌اند تا به سوالات شما در مورد سیم و کابل پاسخ دهند و شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *